Kwaliteit

Vandaag de dag wordt de kwaliteit van een organisatie bepaald door een aantal grondbeginselen op het gebied van kwaliteitsmanagement. Denk aan klantgerichtheid, leiderschap, continue verbetering en de relatie met leveranciers. Ook wij gebruiken deze grondbeginselen voor ons geïntegreerd managementsysteem.

Dit managementsysteem helpt ons bij het halen van de doelstellingen vastgelegd in ons beleid ten aanzien van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu. Het ondersteunt ons bij het behouden en verhogen van de klanttevredenheid.

ISO NORMEN

Ons managementsysteem voldoet aan de eisen van de internationale standaard voor kwaliteitsmanagementsystemen ISO 9001. Daarnaast voldoet het aan de eisen van de internationale kwaliteitsstandaard voor de auto-industrie ISO/TS 16949.

CONTINU VERBETEREN

Steeds opnieuw proberen we onze kwaliteit te verbeteren. Het commitment en het vakmanschap van onze medewerkers helpt ons daarbij. Net als ons beleid om uitsluitend te werken met leveranciers en contractors die voldoen aan onze strenge selectiecriteria.

Meer info (Engels)

Kwaliteit 1 Kwaliteit 2 Kwaliteit 3